Мислитель свого часу — так називають людину, яка думає прогресивно, масштабна, нестандартно та бачить, те, що не бачать інших. Мислителями свого часу були Платон, Геродот, Джордано Бруно, Жан-Жак-Руссо, Йоганн Вольфганг фон Гете… Можна назвати багато інших, які знайомі нам ще з шкільної скам’ї. До чого все це, подумаєте Ви та яке відношення має до логістики?
Річ в тім, що логістика — це маленький, але дуже особливий світ. У якому є свої «мислителі свого часу». Одним з таких є порт Читтагонг, в Бангладеш.
Чому він такий особливий?
З початком пандемії, всім довелось нелегко…. кожен порт, судова компанія, експедитор і перевізник зіштовхнулись з проблемами та незручностями. Якими вони не були, так чи інакше їм довелось оптимізувати свою роботу, щоб подолати наслідки пандемії. Власне, в цьому порт Читтагонг, а точніше його керівництво проявило себе.
Далі послідували тимчасові обмеження на зберігання контейнерів у порту: усі контейнери, які не вивозяться на протязі декількох місяців з терміналу, також попадають на аукціон. Таким чином, порт звільнив необхідне місце, якого зараз невистачає.
Цього разу уряд Бангладеш повинен подвоїти кількість сухих портів, щоб мати змогу обробляти велику кількість експортних та імпортних контейнерів й зменшити навантаження на портові станції.
[Сухий порт – це внутрішній термінал, безпосередньо пов’язаний автомобільним або залізничним сполученням з морським портом. Виконує функції додаткового місця для перевалки морських контейнерів чи вантажів на внутрішніх шляхах. У доповненні до роли в перевалочного пункту, сухі порти можуть також приймати товар для зберігання та розмитнення.]
Читтагонг, головний морський порт країни, який обробляє близько 92% експортно-імпортних товарів країни на суму близько 100 мільярдів доларів, тобто близько 2,4 мільйонів TEU.
Існує 19 внутрішніх контейнерних складів, яких недостатньо для поточних об’ємів, і вони обмежують зростання торгівлі в майбутньому. Недавня зустріч між адміністрацією порта, державними органами та користувачами порта закінчилась прийняттям рішень про створення додаткових складів як можна швидше.
«Для безперебійної роботи підприємства необхідно збільшити кількість товарів, що поставляються в доки», — заявили в адміністрації Асоціації внутрішніх контейнерних складів Бангладеш (BICDA).
«Для того, щоб зробити експортну торгівлю країни безперебойною, необхідно створити ще від 20 до 25 сухих портів», — говориться у зверненні в BICDA з проханням «вжити необхідних заходів».
Рухул Амін Сікдер, секретар BICDA, сказав, що зараз використовується близько 65% потужностей існуючих складів, додавши: «Якщо думати про майбутнє зростання, нам потрібно більше».
Також він додав, що, якщо уряд планує обробляти всі імпортні контейнери через сухі порти, тому потрібні десятки нових складів.
Сиддикур Рахман, колишній президент Асоціації виробників та експортерів одягу Бангладеш, розповів, що завантаженні контейнеровози змушені по декілька днів чикати вивантаження на сухих терміналах.
«Необхідно створювати нові сухі порти, в той час як обсяг торгівлі збільшується кожного дня», — сказав він.
У найближчий час питання з сухими терміналами в Читтагонзі буде вирішено. Як кажуть, це лише питання часу.
Далекоглядність, швидке реагування на мінливу ситуацію й швидке прийняття необхідних заходів — це є тим самим, що визначає лідерів на сьогодення. Просто відсидітися в тіні, більше не вийде. Конкуренція велика, а це значить, що слабким тут не місце. Вибирайте для роботи тільки сильних та надійних партнерів, який не підведуть. Співпраця з УКРЕКСІМТРАНС, дає Вам не тільки стабільний та налагоджений процес доставки вантажів, а й ряд переваг перед конкурентами. Ви завжди можете на нас покластися.
Оставить заявку в один клик