Our Blog

Винуватця в контейнерній кризі знайдено

         Завдяки новому аналізу датської консалтингової компанії Sea-Intelligence нарешті, стало зрозуміло хто кинув виклик світовій індустрії контейнерних перевезень, і  винен в глобальний дисбалансі порожнього обладнання.    
         Порівняно повільна обробка контейнерів в Північній Америці довгий час була джерелом проблем в ланцюжку поставок й основною причиною нестачі порожніх контейнерів в Азії, але це ніколи не було так критично, як зараз.
         Згідно з аналізом Sea-Intelligence, до пандемії Північна Америка була відповідальна за 40-45% дисбалансу обладнання, необхідного в Азії. Після початку пандемії нестабільність ситуація різко змінилася: на сьогоднішній  день Північна Америка в сукупності відповідальна за 55-60% дисбалансу в Азії.
         У своєму останньому щотижневому звіті, Sea-Intellligence попередили, що структурний дисбаланс в ланцюжку поставок, пов’язаний з порожніми контейнерами, не наближається до нормалізації. «Криза порожнього обладнання повинна бути усунута, за допомогою нормалізації роботи в Північній Америці, яка на сьогоднішній день є місцем з найбільш серйозними проблемами, адже перевантаженість портів, уповільнює зусилля по репатріації контейнерів», — йдеться в звіті Sea-Intelligence.
         Це питання широко обговорювалося на віртуальній конференції TPM в цьому році — найбільших в світі зборах контейнерних перевізників.
         Виступаючи на заході, Джеремі Ніксон, генеральний директор японського лайнера Ocean Network Express (ONE), зазначив, що продуктивність терміналів в Північній Америці відстає від азіатських партнерів до 50% через скорочення робочого часу.
         Виступаючи на тому ж заході, Вінсент Клерк, генеральний директор AP Moller-Maersk Ocean & Logistics, найбільшої в світі контейнерної лінії, сказав, що недостатні інвестиції в Північної Америки є важливою частиною сьогоднішньої кризи порожніх контейнерів.
         Регулюючий орган США, Федеральна морська комісія, вивчає питання в рамках широкомасштабного розслідування хаосу, що утворився в ланцюжку поставок.
         Останні дані аналітичної компанії PIERS, що відслідковує імпорт і експорт США, показують, що обсяги контейнерів з Азії в США виросли на 90% в березні 2021 року в порівнянні з березнем 2020 року. Навіть при порівнянні показника березня 2021 року зі березнем 2019 року, до пандемії, зростання обсягів збільшився на рекордні 57%.
         Як говоритися перший крок до вирішення проблеми, це її визнання. Після підсумків конференції TPM, портам Північній Америці, нічого не залишається як, докласти максимум сил для створення більш ефективного процесу роботи. А поки колеги з Північного узбережжя США вирішують цю задачу, ми продовжуємо виконувати свою роботу та сподіваємося на якнайшвидшу нормалізацію логістичного ринку.
 

Оставить заявку в один клик

Новий термінал Hugh K. Leatherman США в серці скандалу
Невже порт Монреаля вибиває з гри?

Добавить комментарий