Поки всі порти світу борються з перевантаженістю й постсуецкой хвилею порт Монреаля, схоже, знаходиться на шляху до нового спалаху протистояння між керівництвом і працівниками. В останні кілька днів відбулася ескалація конфлікту. Це посилило побоювання вантажовідправників з приводу чергового серйозного уповільнення роботи. Напруження зростало. Адже семимісячне перемир’я після торішнього страйку закінчилося в кінці березня. В ході голосування за тиждень до закінчення перемир’я докери переважною більшістю проголосували за відхилення пропозиції керівництва. Тоді обидві сторони звинуватили один одного в недобросовісних переговорах.
В останні дні ситуація зовсім різко погіршилася. Асоціація морських роботодавців оголосила про призупинення дії гарантованого базового доходу для робітників, пославшись на падіння продуктивності, викликане «невпевненістю і занепокоєнням, в трудових відносинах». Канадський союз державних службовців відповів рішенням припинити понаднормову роботу в будні дні та всю роботу у вихідні дні. Крім того, робітники не будуть брати участь ні в якому навчанні. Мартін Імбло, новий президент і головний виконавчий директор адміністрації порту, сказав: «У порту панує атмосфера невизначеності, несумісна з судноплавної галуззю, яка в свою чергу, змушена перенаправляти суду, щоб забезпечити максимальну надійність для своїх клієнтів, незважаючи на додаткові затримки й витрати. Недавнє погіршення трудових відносин (…) серйозно впливає на нашу працездатність та призводить до різкого скорочення обсягів. Можливість ескалації тільки ще більше обмежує роботу порту. Після 11% зниження обсягів в березні порту доводиться тепер приймати рішення, які скоротять його пропускну спроможність майже на 30% ».
Профспілка в свою чергу, заявила, що «ми не закриваємо порт», і додала, що це не вплине на доставку вантажу.
У адміністрації порту також виникають побоювання з приводу планів розширення. У порту планували побудувати новий контейнерний термінал, для якого в січні уряд обіцяв виділити приблизно 44 млн доларів США. Є припущення, що зниження трафіку може підірвати підтримку проекту або змусить федеральний уряд втрутитися та зажадати рішення, яке покладе край тривалій ворожнечі.
Денніс Дарбі, президент і головний виконавчий директор групи виробників і експортерів Канади (CME), сказав: «Ми повинні запобігти повторенню подій минулого літа. Ланцюжка поставок, підприємства, відновлення нашої економіки й засоби для існування працьовитих канадців не можуть витримати подальших зупинок ».
Сільськогосподарська організація Pulse Canada закликала федерального міністра праці виступити в якості арбітра при укладення остаточної угоди, заявивши, що її члени стикаються з додатковими витратами в розмірі до 1600 канадських доларів за контейнер для перенаправлення вантажів.
Згідно CME, переадресація вантажів через Галіфакс обходиться його членам «в мільйони додаткових витрат щотижня». А ймовірність збільшення збоїв змушує все більше вантажовідправників шукати альтернативні варіанти. «Люди починають нервувати, — додала Сандра Фарадж, віце-президент AGO Transportation.
Ця ситуація здається трохи іронічною. Адже, багато хто використовує Монреаль як транзитний пункт для доставки вантажів в США, тому що отримати бронювання в США через брак обладнання й затримки, стає практично неможливо. Будемо сподіватися, що ситуація в порту Монреаля незабаром все налагодитися, а вантажообіг збільшитися, дозволивши вантажовідправникам спокійно спрямовувати туди вантажі, та не турбуватись про затримки чи додаткові витрати. В умовах пандемії та надмірного попиту робота в логістичній сфері стає все важче з точки зору людського фактору … стреси, переживання, ненормований робочий графік. Тому бережіть себе, користуйтеся послугами експедиторський компаній і дозвольте собі відпочити. Адже Ваш вантаж в надійних руках.
Оставить заявку в один клик