Our Blog

Нове — це добре забуте старе

Контейнерна лінія Mediterranean Shipping Company (MSC) увірвалася на ринок ж/д перевезень запустивши новий інтермодальний сервіс між Азією та Європою.
Цей крок є відповіддю на, як ніколи, зростаючий попит на наземні перевезення й складну ситуацію на ринку контейнерних перевезень. Здається, проблема з обладнанням та недавні події в Суецькому каналі, підштовхнули MSC на нові кроки.
Сполучення між Азією та Європою буде проходити через Росію. Слід зазначити, що партнер MSC по 2M, Maersk раніше запустив поїзда по тому ж маршруту, та вже модернізує свої послуги.
MSC повідомили, що контейнера з Шанхая, Нінбо, Циндао, Йокогами та Пусан йдуть в російські порти Владивосток і Східний, після чого почнуть 13-денний транзит по Транссибірській залізниці в Санкт-Петербург.
З Санкт-Петербурга вантажі можуть бути відправлені безпосередньо в європейські порти, такі як Антверпен, Бремерхафен, Роттердам і Гавр, на фідерних судах MSC.
Цей сервіс повністю відповідає маршруту AE19 лінії Maersk, який був запущений в 2019 році й став постійним. Щотижня поїзди, а далі фідерні судна перевозять дорогі й термінові вантажі, такі як електроніка та автомобільні акумулятори.
Вчора компанія заявила, що в цьому місяці частота рейсів в західному напрямку буде збільшена з трьох до чотирьох разів на тиждень.
Заступник генерального директора ВАТ «Російські залізниці» Олексій Шило додав: «Вантаж знаходиться в Росії 12 днів, а загальний час транзиту між портами Азії ты Балтії становить 25-30 днів, на відміну від 40-45 днів через Суецький канал».
Maersk покладається на чудову надійність Транссибірської залізниці в порівнянні з альтернативними залізничними маршрутами Азія-Європа та їх численними прикордонними переходами. Наприклад, затори на китайсько-казахстанському кордоні викликали серйозні затримки для вантажовідправників в грудні й січні.
Генеральний директор Maersk Eastern Europe Жолт Катона додав: «Розвиток AE19 і збільшення транзитних перевезень між Азією і Європою стали можливими завдяки значно збільшеній довірі до транзиту через Росію, яке іноземні вантажовласники продемонстрували за останні два роки».
«Переваги російського транзитного маршруту, включаючи надійні графіки, передбачувані терміни доставки й швидке оформлення в портах, гарантують, що в довгостроковій перспективі міжнародний транзит через Росію буде збільшуватися».
Нові сервіси — це завжди нові можливості. Правильне використання всіх доступних потужностей логістичного ринку, дає нам можливість домогтися для клієнтів максимально доступних та якісних умов перевезення. Зібрати логістичний пазл, буває непросто, але ми й не шукаємо легких шляхів. Адже наш нелегкий труд, робить Ваше життя легше.

Оставить заявку в один клик

Невже порт Монреаля вибиває з гри?
Геть демередж і детеншен

Добавить комментарий