Our Blog

Жарти в сторону, або криза в М’янмі посилюється!

Після воєнного перевороту в М’янмі та початку масових безладів і страйків все більше судноплавних компаній  призупинили бронювання вантажів і закрили місцеві офіси. Криза не згасає, а лише загострюється.
«Ситуація критична, триваючі заворушення перетворюються в катастрофу. Фізична безпека й психічне здоров’я знаходяться під загрозою не тільки для наших співробітників але й для людей, за яких ми несемо відповідальність в нашому бізнесі ». — заявили Maersk.
Їх офіс в Янгоні призупинив всю діяльність до 14 березня, зазначивши, що співробітники не будуть працювати з дому.
CMA CGM призупинили доставку вантажів в країну, але відзначили, що поки здійснюють експортні відправлення, завдяки спрощенню процесів відвантаження та персоналу компанії, які продовжують працювати віддалено.
Нагадаємо що, загальнонаціональні заворушення спалахнули після того, як військова хунта М’янми захопила владу першого лютого, приблизно через шість років після перших демократичних виборів.
Масовий рух громадянської непокори розгорілося протягом декількох днів, викликавши затримки на основних контейнерних терміналах в Янгоні, оскільки водії, співробітники митниці та інших підприємств, які беруть участь в ланцюжку поставок, приєдналися до протестів.
Щоденні демонстрації проти режиму, арешти протестувальників і журналістів, відключення Інтернету, комендантська година, закриття заводів і порушення роботи банківських систем — все це в сукупності призвело до подальшого руйнування ланцюжка поставок.
На цьому тижні військові посилили репресії, чути стрілянину на вулицях, і, згідно з місцевим новинам, військові вбили щонайменше 50 учасників протесту.
Девід Рамалінга, регіональний менеджер логістичної компанії Scan Global Logistics в М’янмі, розповів: «Більшість судноплавних ліній відхиляють букінг і не можуть надати місця або обладнання.”
«MIP, головний порт в місті, перевантажений і переповнений, імпортними й експортними вантажами, вантажоодержувачі зіткнулися з проблемами вивозу контейнерів вантажним транспортом, а фідерні судна при заході в порт Тілава (MITT) стикаються з проблемами в митниці.
Аеропорт Янгона працює з мінімальним персоналом і виконує тільки спеціальні рейси, додав Рамалінга, зазначивши, що вантажні перевезення через Бангкок залишаються реальним варіантом для перевезення вантажів повітряним і морським сполученням, незважаючи на обмежене та занепокоєння в країні.
«Крім того, фабрики М’янми працюють з обмеженим персоналом, що призводить до затримок виробництва», — зазначив він.
Оскільки тиск на компанії, які продовжують працювати, посилюється з метою засудити переворот, шведський рітейлер модного одягу H&M оголосив про припинення нових замовлень в М’янмі.
Це пов’язано з труднощами й непередбачуваною ситуацією в країні, включаючи проблеми, пов’язані з виробництвом, інфраструктурою, імпортом сировини та транспортуванням готової продукції.
Ми безумовно розуміємо занепокоєння H&M та наших клієнтів щодо відправок в/з М’янми. На сьогоднішній день ми, команда “УкрЕксімТранс”, налагоджуємо альтернативні й безпечні шляхи доставок для наших клієнтів, не дивлячись на погіршення ситуації, та без зайвої скромності пишаємося тим що надаємо сервіс доставки морських контейнерів в будь-яку точку світу .

Оставить заявку в один клик

Криза нестачі водіїв переслідувати галузь автомобільних вантажоперевезень.
Сінгапур готовий підняти білий прапор?

Добавить комментарий