Our Blog

Сінгапур готовий підняти білий прапор?

В даний час в порту Сінгапуру стався черговий наплив і затримка контейнерів, через скупчення судів на рейді, адже час обробки суден збільшилася більш ніж удвічі. Так само збільшилася й кількість перекидних вантажів.
Пітер Сундара, віце-президент LF Logistics, повідомив, що судна накопичуються на рейді, на жаль, це призводить до того, що фідери, які прибувають з Південно-Східної Азії, не стикуються з магістральними судами.
У свою чергу, магістральні кораблі забиті, тому контейнера ролят на наступні судовиходи.
За даними S & P Global Platts, час очікування для надвеликих контейнеровозів місткістю близько 18 000 TEU й вище на даний момент складає п’ять-сім днів проти звичної нам дводенної обробки.
В результаті, як зазначає Platts, спотові ставки зросли, відправки в напрямку східного узбережжя Північної Америки, тепер включають ще й доплату за пріоритетне навантаження, вартість фрахту сягає від 10 000 до 15 000 доларів США за TEU, що приблизно на 6-8 000 доларів США за TEU вище, ніж у інших основних портах Південно-Східної Азії, наприклад таких як В’єтнам і Гонконг.
Оператор терміналу PSA International заявив, що це виняткова ситуація обумовлена ​​збігом факторів, в тому числі через безпрецедентне та нестабільне зростання попиту на вантажі, перевантаження всіх вузлів глобального ланцюжка поставок (включаючи склади й морські порти) через відновлення карантинних заходів, природних  умов і відсутності порожніх контейнерів, в той час як навантажені контейнера все більше затримуються на транзитних хабах, а надійність графіків судноплавних ліній падає до 10-річного історичного мінімуму, що викликає подальші затримки майже в кожному морському порту світу.
PSA International додали, що у відповідь на збій в ланцюжку поставок нарощують обсяг додаткових послуг, для підтримки вантажовласників.
Ці послуги включають пріоритетне вивантаження термінових вантажів, що прибувають в Сінгапур, завантаження експортних вантажів , що вимагають прискореної доставки в порти розвантаження на верхніх шарах палуби суден, експрес-доставку вантажів одержувачам і сповіщяння по електронній пошті чи SMS про ключові події, пов’язані з контейнером.
Підводячи підсумок, ми дійшли до висновку, що надмірною завантаженістю терміналів, вже нікого не здивуєш, але підхід до вирішення цієї проблеми досить цікавий. З одно боку додаткові послуги та сервіси в порту Сінгапуру радують, з іншого боку такі рішення боляче вдарять по кишені вантажовідправників і вантажоодержувачів. Не стану лукавити, ні які знання  і досвід не врятують від таких додаткових витрат, але ж завжди є альтернативний шлях.
Компанія УКРЕКСІМТРАНС 20 років, здійснює імпортні перевезення з Китаю і Азії, за цей немалий період часу ми знайшли надійних партнерів на місцях, завдяки чому, можемо підібрати для наших клієнтів гідні та зручні варіанти доставки вантажів, за приємною вартість.

Оставить заявку в один клик

Жарти в сторону, або криза в М'янмі посилюється!
Бангладеш суворо каратиме за недотримання правил VGM

Добавить комментарий