Our Blog

Made Vietnam

Поки Китай святкував новий рік за місячним календарем, заводи продовжили працювати, щоб надолужити відставання у виробництві.
Але зробити це не так вже просто, так як Азія все ще потерпає через брак транспортних потужностей.
Для В’єтнаму ця серйозна проблема, оскільки вона загрожує потоку сировини для виробництва, що може уповільнити стрімке економічне зростання країни.
Внутрішньорегіональні ланцюги поставок були порушені через дисбаланс в кiлькістi  вантажу та транспортної потужності.
Головоломка склалася непроста. Кілкість порожнього обладнання в портах В’єтнаму не скоротилася, але його недостатньо для задоволення попиту, в той же час брак доступних контейнерів посилюється тим, що всі судноплавні компанії в першу чергу надають обладнання в Китай, а для внутріазіатской торгівлі, використовують фідерні судна. Але й тут  невдача — пріоритетність фідерів знижена, так як всі хочуть якомога швидше доставити контейнери на захід.
Як вишенька на торті стали новорічні свята — вci фідерні Кітайськi оператори припинили прийом вантажів на 7-10 днів, а деякі, навіть, відмовилися від нових замовлень до кінця лютого.
Вантажі, які зазвичай переміщали на баржах від фідерних портів до основних перевалочних хабів, тепер повинні доставлятися наземним транспортом.
У судноплавних ліній на жаль немає вільних потужностей, щоб «кинути їх в бій». Наземний транспорт не може компенсувати брак внутрішньорегіональних потужностей. Бракує  й залізничних потужностей, щоб вивезти необхідний обсяг.
Теоретично в’єтнамські експортери можуть направляти свій вантажопотік через інші хаби в регіоні або використовувати авіаперевезення, але вартість не виправдовує використання альтернативних шляхів.
Якраз для вирішення таких ситуацій і існують експедиторські компанії. Ми розуміємо, що в’єтнамським колегам доводиться не просто, але як мовлять: безвихідних ситуацій не буває, є незнайдені рішення. Для когось вони так і залишаться незнайденими, ну а хтось знайде той самий вихiд. Ми знайшли відповідь, і навіть кілька варіантів вирішення цiєї задачі, чим із задоволенням поділимося з Вами!

Оставить заявку в один клик

Довгоочікувані новини від Maersk
Рік новий, а справи по-старому!

Добавить комментарий