Our Blog

Hapag-Lloyd запускає новий сервіс

У зв’язку зі зростанням попиту німецька компанія Hapag-Lloyd, що спеціалізується на контейнерних перевезеннях, запускає новий сервіс, який зв’яже Південний Китай з Північною Європою.
З квітня Hapag-Lloyd запустить новий сервіс China Germany Express (CGX), що зв’язує китайський порт затоки Дачан з Гамбургом, третім за величиною контейнерним хабом у Північній Європі.
На двопортовій петлі CGX буде задіяно вісім суден класу Panamax, а транзитний час у дорозі складе 27 днів.
«Новий сервіс покликаний замінити наші послуги Далекосхідного кільця 6, 7 і 8, що базується на слот-чартерах альянсу 2M», — заявили в Hapag-Lloyd.
Нагадаємо, що в січні 2020 року компанія Hapag-Lloyd здивувала галузь, підписавши угоду про оренду слотів з партнерами 2M (Maersk та MSC), на петлях AE2/Swan, AE5/Albatross та AE10/Silk для власних петель 6, 7 та 8.
Угода була покликана «запропонувати більш високу частоту для деяких напрямків» і «пряме сполучення між портами, які або не обслуговуються кораблями Альянсу, або не пов’язані безпосередньо».
Аналітики припустили, що доступ до прямих суднозаходів у скандинавські та балтійські вузли петлі 2M був основним інтересом для німецького оператора, тоді 2M були раді додатковому гарантованому доходу.
Тим часом незважаючи на те, що новий сервіс CGX включає тільки захід в Гамбург, Hapag-Lloyd зможе використовувати комерційні фідери для подальшої доставки контейнерів в інші порти, тим самим надаючи дуже транзитний час для своїх клієнтів.
Hapag-Lloyd повідомив, що перше відплиття нового щотижневого рейсу заплановане на початок квітня. Досі перевізник не назвав жодних судів, які будуть задіяні у петлі.
Андреас Бютферінг, старший менеджер з продажу на Далекому Сході компанії Hapag-Lloyd, заявив, що «пряме з’єднання» нового сервісу «зменшить складність» і «підвищить надійність розкладу» для клієнтів.
Слід зазначити, що Hapag-Lloyd має велику кількість контрактів для нового сервісу CGX, яку необхідно виконати.
До речі, новина від Hapag-Lloyd з’явилася через день після того, як MSC оголосила, що 2M припиняє свою угоду про продаж слотів на напрямках Азії та США з південнокорейським перевізником SM Line.
Старання німецького перевізника похвальні, нині транзитний час доставки контейнерів з Китаю/США б’є всі рекорди в найгіршому розумінні, а надійність розкладу бажає кращого. Можлива стратегія прямих сервісів від Hapag-Lloyd, набуде популярності і в інших перевізників. В одному ми точно солідарні з німецьким перевізником, необхідно робити все можливе, щоб день у день радувати своїх клієнтів високим рівнем сервісу. Команда УКРЕКСІМТРАНС протягом 20 років невпинно прагнути бути надійним партнером для наших клієнтів. 

Залишити заявку в один клік

Великі інвестиції - великі можливості

Добавить комментарий