Our Blog

Maersk Line підіймає планку

Maersk Line підіймає планку інтегрованих логістичних рішень в Індії, оскільки клієнти постійно вимагають покращення сервісу та підвищення надійності ланцюжка постачання через жорстку конкуренцію на ринку.
Остання спроба перевізника реалізувати клієнтоорієнтований підхід – мультимодальне наскрізне постачання контейнерів, що об’єднує автомобільні, залізничні та баржеві перевезення, для подолання так званої останньої милі із Західної Індії в порт Монгла в Бангладеш. Монгла – найбільш завантажений вантажний шлюз у Бангладеш після порту Чіттагонг.
Представник Maersk (Індія), навів приклад, описуючи індивідуальну логістичну пропозицію датського перевізника «Вантаж переміщається з ICD Міхане в Нагпур автомобільним транспортом, після чого він з’єднується з Калькуттою залізницею. З Калькутти вантаж вирушить до Монгли на баржі, яку обслуговує Maersk».
Нагадаємо, що ICD (Inland Container Depot) – це внутрішній контейнерний склад, розташований у внутрішніх районах країни, далеко від будь-якого великого порту. Судноплавні компанії використовують ICD для зберігання та переміщення морських контейнерів для їх транспортування у морський порт.
Оскільки ICD розташовані далеко від моря або великих річкових шляхів, внутрішні контейнерні склади також іноді називають “сухими портами”.
Спільно з державною залізничною компанією Індії та Контейнерною корпорацією Індії (Concor), 3 лютого Maersk провели першу таку доставку з Нагпуру до порту Калькутти.
«Це мультимодальне рішення призначене для скорочення часу транзиту, підвищення ефективності ланцюжка поставок та часу виконання замовлень, забезпечення стійкості та економічної ефективності», — йдеться у заяві Concor. «Подібне комплексне рішення передбачає переміщення контейнерів із заводу-виробника, митне оформлення, залізничну доставку та доставку баржів”.
Унікальна транскордонна пропозиція є першим кроком на шляху до розширення мультимодального профілю Maersk на індійському ринку, оскільки компанія працює на задоволення торгових очікувань споживачів та рівнем обслуговування.
З цією метою перевізник останніми місяцями почав концентруватися на прямих поїздах, які забезпечують значну перевагу в часі транспортування.
Concor відзначили, що успішний пілотний запуск має спонукати Maersk робити регулярні аналогічні мультимодальні замовлення для напрямків у Бангладеш та інших країнах Східної Азії.
«Concor розраховує збільшити обсяг контейнерів у найближчому майбутньому, оскільки існує регулярний експорт вантажів, таких як трактори, бавовняна пряжа, продовольче зерно і т. д., в Бангладеш різними експортерами з Нагпуру та прилеглих районів» — наголошується в заяві.
Останнє логістичне об’єднання Maersk-Concor слідує за програмою розвитку 100 вантажних терміналів, оголошеною у рамках бюджетних пропозицій уряду Індії на 2022-23 фінансовий рік.
Подібний мультимодальний сервіс дійсно дуже цікавий та ефективний, подальший його розвиток значно може покращити сервіс доставки контейнерів до Індії до дверей. Наша команда ретельно слідкує за розвитком пілотного проекту, щоб найближчим часом запропонувати своїм клієнтам більше опцій при виборі способу доставки.
 Будьте в курсі новин, будьте з УКРЕКСІМТРАНС.

Залишити заявку в один клік

Великі інвестиції - великі можливості
+700% прибутку - приголомшливий успіх Sinokor

Добавить комментарий