Our Blog

Новий підхід до огляду небезпечних вантажів

Суднохідна компанія Hapag-Lloyd стала третім перевізником з першої десятки після Maersk і ONE, хто  запровадив інструмент перевірки небезпечних вантажів “Hazcheck Detect”.
Як і інші системи такого типу, Hazcheck сканує замовлення на наявність підозрілих ключових слів. Вантажоодержувачі, щоб здобути низькі тарифи на перевезення в документах не вказують на небезпеку вантажу. Це часто спричиняє великі аварії на судах і призводить до загибелі людей.
 Як каже старший директор Hapag-Lloyd з небезпечних вантажів Кен Ролманн “Є тисячі можливостей, які дозволяють їм не називати правильно те, що вони везуть
Не підозрюючи про їхній справжній вміст, лінії можуть розміщувати контейнери, повні потенційно вибухонебезпечних або легкозаймистих матеріалів, глибоко в трюмі або в центрі штабеля, дозволяючи  вогню дуже швидко поширитися на навколишні ящики.”
Ухвалена Hapag-Lloyd система перевірки Hazcheck Detect частково скасовує розробку власної системи перевірки судноплавної лінії Cargo Patrol, яка розроблялася у 2011 році. Кожен перевізник для огляду небезпечних вантажів використовує ту чи іншу систему. Останні роки всі перевізники, як представники однієї індустрії, намагаються об’єднатися і боротися разом проти такого явища, як приховування небезпечного вантажу.
Протягом останнього року Hapag-Lloyd виконав приблизно 4000 поставок, де документально доведено, що товар не був задекларований належним чином. Лінія щодня активно шукає нерозкриті небезпечні вантажі, незважаючи на конфлікти з клієнтами, що виникає через це. Вони, звичайно, незадоволені, коли їм кажуть: «Ми не віримо вашій декларації».
Не дивлячись на те, що Hapag-Lloyd позначають контейнери як можливо шахрайський або ненавмисно неправильно заявлені, перевізники не можуть ділитися інформацією про клієнтів через антимонопольні обмеження. Тому на борту через менш суворого партнера по альянсу на судні все одно може з’явитися неправильно заявлений вантаж, незважаючи на початкову відмову бронювання.
Кожен такий неправильно заявлений товар може поставити під загрозу життя моряків, довкілля, вантаж інших осіб та судно. Тому всі великі лінії рішуче виступають за об’єднання зусиль «під прапором безпеки», пояснюючи, що судноплавні лінії мають вагомі підстави приєднатися до незалежної схеми Hazcheck. Проте існують і контраргументи.
Виникає питання: навіщо кожному оператору розробляти власну систему? А якщо це не робити тоді, звичайно, залишаються антимонопольні побоювання. Існує проєкт, де NCB (Національний центр біотехнологічної інформації) виступає чесним посередником для обслуговування Hazcheck на благо галузі, але будь-яка ініціатива, навіть під гаслом безпеки, буде дуже уважно розглянута антимонопольними органами. 
Хто наступним приєднається до Hazcheck, покаже час, але все зараз зрозуміло, що весь світ і провідні компанії в галузі судноплавства, намагаються зробити все необхідна для підвищення безпеки на морських шляхах. Безперечно це добре для чесних вантажовідправників на вантажоодержувачів, але поки що недостатньо. Навіть при докладених зусиллях,  необхідність страхувати вантаж, нікуди не зникла. А  вантажовідправникам та вантажоодержувачам, які намагаються  приховати небезпечність вантажу, заради кращої ціни, радимо спочатку звернутися для нашої команди, мі впевнені, що зможемо приємно здивувати  Вас вартість перевезень, не наражати на небезпеку інших. 

Залишити заявку в один клік

Новий рекорд порта Філікстоу у новому році
Новий рівень компанії Maersk

Добавить комментарий