Our Blog

Новий рівень компанії Maersk

Компанія Maersk поступово розвиває свою політику щодо укрупнення вантажоперевезень. Нещодавно датський  перевізник підписав чотирирічний контракт з виробником — гігантом  товарів повсякденного попиту та продуктів харчування Unilever. 
Unilever — це британська компанія, заснована 1929 року. Вона є світовим лідером на ринку з продажу харчових продуктів та товарів побутової хімії.    
Більше 44% продажів компанії здійснюється в країнах, що розвиваються.
А з продажу засобів для чищення та засобів особистої гігієни Unilever займає 45%в цій категорії товарів по всьому світу.
Maersk збирається повністю забезпечити оперативне управління вантажами «Unilever» як морськими, так і повітряними шляхами. 
Управління авіаперевезеннями — відносно нова галузь для Maersk. У 2020 році компанія інтегрувала авіаперевезення Damco у свій портфель, а в листопаді заявила, що придбає транспортно-експедиторську компанію Senator International, що спеціалізується на авіаперевезеннях.
Угода між цими двома гігантами передбачає розробку та управління диспетчерським пунктом Unilever, який централізує морські та повітряні перевезення. Maersk буде керувати транспортом за допомогою своєї цифрової платформи поставок NeoNav. Угода з «Unilever» показує весь перелік послуг, які Maersk прагне запропонувати відправникам вантажу в межах розвитку своєї бізнес-моделі.
«Maersk – це контейнерна судноплавна компанія, що спеціалізується на технологіях, чи технологічна компанія, яка керує судами?» — задаються питаннями експерти.
«Unilever поставляє різні товари більш ніж 190 країнах світу, Ми раді, що вони вибрали Maersk, і нашу технологічну платформу NeoNav, Ми намагаємося надати «Unilever» повний спектр послуг з морської та повітряної логістики», — сказав Емерік Чандавуан, керівник відділу логістики та послуг Maersk.
Вартість контракту, як і його обсяги, не розголошується, хоча на початку цього року представник Unilever заявила, що «у будь-який момент часу у нас є близько 12 000 контейнерів на 1 500 кораблях, що перетинають моря з сировиною, пакуванням та готовою продукцією».
  Віцепрезидент Unilever Мішель Гроуз також висловив свою думку про такий значущий контракт для обох сторін: «Ми раді працювати з Maersk над об’єднанням наших глобальних операцій з морської та повітряної логістики.
Такий комплексний підхід не тільки забезпечує більш якісне обслуговування клієнтів, а ще скорочує втрати в бізнесі, підвищує прозорість, допомагає знизити ризики та підвищити гнучкість перевезень.
Бажаєте мати такі ж переваги й сервіс для своєї компанії ? Звертайтесь до команди УКРЄКСІМТРАНС. Нам байдуже скільки у Вас контейнерів 1 чи 12 000, ми однаково цінуємо кожного кліента та готові надати повний комплекс логістичних послуг будь-якої складності.

Залишити заявку в один клік

Новий підхід до огляду небезпечних вантажів
Оновлений сервіс альянсу 2M

Добавить комментарий