Our Blog

Тріумфальне повернення ZIM

Через трохи більше  нiж п’яти років лінійна судноплавна компанія Zim вирішила відновити сервіси в Північну Європу.
За даними Alphaliner, ізраїльський перевізник запускає щомісячне сполучення між портами Північної Європи і східним узбережжям США.  Перший рейс виконає судно Seaspan Dalian на 4250 TEU, 1 листопада з порту Антверпена.
За словами представника компанії Zim, перевiзник планує підвищити частоту рейсів, як тільки зможе знайти додатковий тоннаж.
Швидше за все, компанія буде платити Seaspan понад 50 000 доларів в день за чартер судна.
Нова трансатлантична петля буде включати судозаходи в Антверпен, Роттердам, Бремерхафен, Нью-Йорк, Норфолк і Чарльстон.
Zim вже обслуговує трансатлантичну петлю із Середземномор’я.  Безсумнівно, високий попит, відсутність пропускної здатності і сплеск фрахтових ставок, підштовхнули перевізника відновити свою присутність у Північній Європі.
Згідно з останнім показником Балтійського індексу Freightos (FBX) від Північної Європи до східного узбережжя США, фрахтові ставки підскочили на 225% з березня місяця, і складають до 7117 доларів США за 40 футовой контейнер.
Zim призупинив свої сервіси між Азією та Північною Європою в 2014 році після дуже великих збитків, які мало не привели до повної загибелі компанії.  Перевізник був врятований від банкрутства завдяки фінансової реструктуризації, в результаті якої їх кредитори і власники їх чартерних суден взяли 68% акцій компанії в рахунок суми боргу в розмірі 1,4 млрд. дол. США.
Як наслідок, Zim відмовився від надання послуг на європейсько-американському напрямку і розгорнув вільні суда в сторону азіатсько-американського шляху, де спостерігався сплеск спотових ставок через перевантаженість.
У той час тодішній генеральний директор Рафі Даніелі сказав, що ZIM зосередиться на «виборі ринків, де у компанії є конкурентна перевага».
У вересні 2018 року компанія підписала угоду про співпрацю з альянсом 2M на азіатсько-американскому торговому шляху.  Співпрацю було розширено в березні 2019 року, з метою охопити західне узбережжя Азії і Середземномор’я, а потім в серпні 2019 року для Азії і Перської затоки.
Крім того, Zim запустив дев’ять автономних сервісів в минулому році і збільшив свій флот до 106 судів загальною місткістю 408 000 TEU, поставивши себе на 11-е місце в рейтингу пропускної здатності контейнерних ліній. Завдяки довгостроковим чартерним угодами, перевізник має портфель замовлень на 25 суден місткістю 255 000 TEU, що доведе його до дев’ятого місця в рейтингу, поставивши на одну ланку з Yang Ming.
Відзначимо що, до недавнього часу перевізник мав лише одне судно типу Panamax з наявних 106 одиниць флоту і лише недавно придбав чотири Panamax за 240 мільйонів доларів США, місткістю по 4300 TEU.
За останній рік судноплавні компанії рапортують про новi рекорднi  суми прибутку, скуповуючи все більше судів і роблячи замовлення на нові.  Зрозуміло, що вся ця розкіш забезпечена за рахунок вантажовідправників і вантажоодержувачів які змушені платити шалені гроші за доставку морських контейнерів.  Радіти чи ні, успіхам лінійних компаній справа  Ваша.  А наша справа зробити все можливе, щоб доставити Ваш вантаж швидко, надійно і по якомога нижчій ціні.

Оставить заявку в один клик

Нові правила для небезпечних вантажів в порту Чіттагонг.
Пристебніть ремені, ставки на авіадоставку злітають

Добавить комментарий