Our Blog

Пристебніть ремені, ставки на авіадоставку злітають

     Спроба уникнути затримок в морських контейнерних перевезеннях привела вантажовідправників і вантажоодержувачів до того, що тарифи на перевезення зросли в десять разів за один тиждень.
    Вчора Hellmann Worldwide Logistics повідомили клієнтам наступне: «І без того напружена ситуація на ринку авіаперевезень різко погіршилася в останні дні.
    Виник дисбаланс між попитом і пропозицією, не дивлячись на те, що авіакомпанії продовжують перетворювати пасажирські літаки в вантажні, цього все одно недостатньо».
   За словами експедитора, як регулярні так i чартерні авіаперевезення просто «вибухнули», вартість доставки  збільшилися в десять разів за тиждень. У Hellmann Wolrdwide Logistics додали: «Багато авіакомпаній в даний час працюють майже на 100% пропускної спроможності, це означає, що аеропорти сильно перевантажені, а глобальні затримки неминучі.  В даний час ця ситуація очевидна в, таких аэропортах як Атланта, Франкфурт і Нью-Йорк. Тому напередодні початку сезону ми очікуємо погіршення ситуації».
Ден Морган-Еванс, генеральний директор Air Charter Service (ACS), сказав, що існує «безпрецедентний» попит на чартерні рейси, викликаний масовим збільшенням ставок морского фрахту на основних торгових шляхах на 500%, нестачею водіїв в Європі і триваючою відсутністю пропускної спроможності  портів.
«Ми вже бачимо, як чартерні ціни піднімаються до рекордного рівня», — пояснив Ден Морган-Еванс.
«Зараз нам доводиться знаходити літаки для подолання великих відстаней і обслуговування ключових маршрутів.  Особливо велика це проблема в напрямку Азії, адже вперше вартість чартеру досягає 2 мільйонів доларів за Boeing 777 в порівнянні з приблизно 750 000 доларів США, в допандемічний період ».
Г-н Морган-Еванс сказав, що ACS отримувала дзвінки від роздрібних продавців, які «звичай не користуюся сю фрахтованием».
«Схоже, це пов’язано, з» піковим сезоном », і означає лише те що в кiнцi кiнцiв нам, безсумнівно, доведеться використовувати всі доступні потужності, щоб йти в ногу з попитом».
Поштов експрес-служби також додають вантажні потужностi , щоб спробувати задовольнити зростаючий попит на Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.  Наприклад, FedEx розширили свої послуги в Європу і Північну Америку напередодні Різдва, додавши 62 рейси на тиждень в Азіатсько-Тихоокеанський регіон і з нього, включаючи нові рейси з Японії і Тайваню, з додатковою щотижневої пропускною спроможністю близько 2700 тонн.
Інтегратор також збільшив пропускну здатність своєї внутріазіатской мережі, замінивши вузькофюзеляжні вантажні літаки Boeing 757 широкофюзеляжних вантажними судами B767, подвоївши вантажопідйомність в Індонезію, В’єтнам, Таїланд і Філіппіни.
 Авіаперевезення завжди були скоріше розкішшю ніж основним способом доставки вантажу, адже такий вид перевезень вельми дорогий, основною його перевагою є лише швидкість доставки.  Не дивлячись на всі труднощі затримки і досить довгі в порівнянні терміни доставки, найдешевшим і доступним способом доставки  зашиваються морські контейнерні перевезення.
    Компанія УКРЕКСІМТРАНС вже двадцять років надає експедиторські послуги та організовує доставку вантажу в будь-яку точку світу.  Вам лише потрібно зателефонувати за телефоном  вказаним на сайті, або залишити заявку.  Решту ми зробимо за Вас.

Оставить заявку в один клик

Тріумфальне повернення ZIM
Ванкувер втрачає свої позиції

Добавить комментарий