Our Blog

Ванкувер втрачає свої позиції

За лічені тижні провідні морські ворота Канади з відносно стабільних перетворилися в серйозно завантажені. Дана ситуація викликала неабиякі побоювання у вантажовідправників напередодні майбутнього сезону.
Влітку адміністрація порту Ванкувера Fraser Port Authority (VFPA) представила рекордні результати за першу половину 2021 року: загальна пропускна здатність збільшилася на 7% за перше півріччя щодо 2020 року, а кількість контейнерів збільшилася на 24% до 1,9 млн TEU. Вантаж йшов з незначними перебоями, що вселяло надію, що порт зможе стати порятунком для вантажовідправників, які прагнуть уникнути заторів в портах західного узбережжя США.
Але з середини серпня до кінця вересня ситуація різко погіршилася: сплеск імпорту перед святами заповнив всі доступні склади в районі порту, а ящики скупчилися на терміналах.
У той же час становище ускладнюється тим фактом, що судноплавні компанії обмежили прийом порожніх контейнерів після того, як в серпні обсяг вихідної порожньої тари на 92% зріс в річному обчисленні. Отже, багато контейнерів перебуває на авто, і їх нікуди дівати, а в доках накопичується велика кількість ящиків з імпортом.
Оскільки оператори терміналів борються з великими обсягами імпорту та порожніми ящиками, для вантажівок не вистачає місць, що уповільнює потік контейнерів з порту.
Тим не менш, велика кількість контейнерів на терміналі і труднощі з обробкою автотранспортом не вичерпний список питань, яким спантеличені керівники. Асоціація портових транспортних засобів (PTA), останнім часом все частіше нагадує про брак водіїв, яка може ускладнити роботу в умовах різкого збільшення трафіку.
Затримки засудозаходів також не сприяє ситуації.
Судноплавні компанії які використовують внутрішні водні шляхи так само зіткнулися з проблемою браку контейнерів. Біля залізничного оператора Canadian Pacific (CP) обсяги інтермодальних перевезень зросли на 17% за останні сім тижнів.
Згідно зі звітом Journal of Commerce, плата за гарантоване отримання контейнерного обладнання яку стягує Canadian Pacific, зросла з 300 до 1500 доларів.
За даними PTA, ситуація в Ванкувері ніколи не була такою поганою, «канадська ланцюжок поставок знаходиться під загрозою без негайного втручання влади».
У самого порту мало можливостей для полегшення ситуації. Розширення контейнерних потужностей Vanterm триває, але не буде завершено в найближчі тижні. Цей проект збільшить пропускну спроможність порту на 600 000 TEU, але цього недостатньо для задоволення прогнозованого попиту.
Влада порту домагається схвалення будівництва другого контейнерного об’єкта в Робертс Банку, недалеко від Дельтапорта. Це збільшить пропускну спроможність на 2,4 млн TEU, що на 50% більше існуючої потужності. Однак, якщо проект буде реалізований, він не буде готовий до першої половини 2030 х років, згідно з даними VFPA.
Порт Ванкувера не єдиний кому доведеться несолодко в період високого сезону, низький рівень пропускної здатності стане повсемістною проблемою портів напередодні новорічний свят. Здається, новорічний сезон 2021 стане тим ще випробуванням і для нашої команди. Вже сьогодні ми розробляємо нові шляхи доставки вантажів і розміщуємо букінг для наших клієнтів. Звичайно подібний ажіотаж вплине  на ставки фрахту і терміни доставки, тому наполегливо просимо всіх вантажовідправників і вантажоодержувачів заздалегідь спланувати свої відправки. А якщо Вам потрібна допомога в цьому процесі, то сміливо залишайте заявку на нашому сайті, і ми зв’яжемося з Вами найближчим часом.

Оставить заявку в один клик

Пристебніть ремені, ставки на авіадоставку злітають
Проти течії

Добавить комментарий