Our Blog

Новий шлях В’єтнаму

Залізничні перевезення з Китаю до Європи поширилися і на В’єтнам. Але високий попит і погана погода призводять до тривалих затримок в ланцюжку поставок.
Через надмірне навантаження на морські контейнерні перевезення в Південно-Східній Азії зростає попит на транспортне сполучення з китайськими залізничними вузлами морським або автомобільним транспортом.
Зараз, завдяки новій службі В’єтнамських залізниць (VNR), Ханой має пряме залізничне сполучення з Бельгією через Чженчжоу в китайській провінції Хенань.
Залізничний оператор повідомив, що планує вісім рейсів на місяць, час в дорозі складатиме близько 25-27 днів. Здебільшого поїздами будуть перевозити електроніку.
VNR заявила, що криза пов’язана з Covid-19 у В’єтнамі створює труднощі з морськими перевезеннями вантажів, змушуючи багатьох вантажовідправників шукати альтернативні варіанти транспортування вантажів, через Китай.
Однак, за словами Роберта Фостера, директора з розвитку Norman Global Logistics, залізничні перевезення з Ханоя не можуть бути простим рішенням для тих, хто купує товари в Північному В’єтнамі.
«На сьогоднішній день, морські перевезення, якщо судно вирушить вчасно — з В’єтнаму в Гамбург, складають від 30 до 35 днів. При всіх нинішніх затримках на ж\д шляхах з Китаю в Європу вам пощастить, якщо ви дістанетесь до Гамбурга за 30 днів. Тому я не впевнений, в конкурентоспроможності залізничного транспорту з В’єтнаму до Європи, враховуючи затримки на шляху»- сказав містер Р. Фостер.
За даними китайських ЗМІ, в цьому році залізничні вантажоперевезення Китай-Європа демонструють стрімке зростання: в першому півріччі обсяги вантажоперевезень зросли на 52% до 707 000 TEU. Ж\д на перевезення  зросли на 43% до 7 377 разів за той же період.
«Цей зростаючий попит і зміна виду транспорту продовжують створювати затори та затримки на залізничних маршрутах». «Адже велику кількість вантажу переводять на ж/д, через те, що місця на судах, доводиться чекати протягом двох або трьох тижнів, в залежності від судноплавної лінії» — пояснив Р. Фостер.
Недавні повені в Чженчжоу, Німеччини та Нідерландах, нестача обладнання й брак залізничних вагонів не сприяють нормалізації ситуації в логістичному секторі, втім, це давно вже не новина. Власне, як і не привід засмучуватися, пропонуємо брати приклад з В’єтнамських колег і освоювати нові шляхи. До слова, наша компанія з перших днів працює з прямими поїздами Китай-Україна. Наши менеджери з нетерпінням чекають можливості доставити Ваш вантаж з В’єтнаму в Україну, новим  залізничним сполученням. Залиште заявку на сайті та  підкорюй нові шляхи з УКРЕКСІМТРАНС

Оставить заявку в один клик

Стратити не можна помилувати
Гроші в заручниках

Добавить комментарий